kom bara ihåg vem du är

Hej mitt vinterland igen.
Jaha så har vi metervis med snö här igen, eller åtminstone riktigt mycket snö.
Våren har väl gett upp och det ska nog föralltid vara snö i Motala, tro det eller ej.
Hehe ne då men det verkar inte mycket bättre just nu. Men jag känner mig en då ganska glad. Vintern i sig är ju så himla fin.
 
Kanske att vi tröttnat lite men när snön ligger så fint på alla träden då kan jag inte annat än att bara älska vintern. Det ser så himla sagolikt och vackert ut.
 
Nej nu ska jag återgå till läxorna. Det känns som om det aldrig tar slut.
Ikväll blir det serier och innan dess plugg och handla.
 
Hej så länge!
hörs när vi hörs
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback