pluggandet når sitt slut, förhoppningsvis snart.

Har kommit en bra bit på vägen skulle jag säga, med läxorna alltså.
Jag har i stort sett gjort klart ett arbete och ska väl påbörja nästa. Men innan jag kan böra ska jag läsa färdigt en bok, och jag har cirka 200 sidor kvar.
Så det är väl vad min eftermiddag/kväll kommer att gå ut på. Sitta och läsa i en bok.
 
Men innan det blir det en hundpromenad bort till min lägenhet, kolla om jag fått någon post och sedan äta något lättare mål. Därefter blir det väl att åka och fika, kanske inte direkt men något senare tillsammans med Nettan och Jonna. Ska bli trevligt!
 
Ja och efter det vet ni ju vad min dag kommer bestå av. Den här älskade boken..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback