Flyttpackningen fortgår.

Har fortsatt packa ner mina saker i flyttkartonger halva dagen. Och lastat över en del från nettans lägenhet till min. Fick även sålt på mitt köksbord idag hur skönt som helst, nu är det bara lite fler möbler som ska bort innan flytten äger rum. Woop Woop.

Har även målat under förmiddagen och är äntligen klar med det! I veckan blir det nog förhoppningsvis att måla och tapetsera lite i min gamla lägenhet. Eftersom Elliey förstört så himla mycket där. Längtar mest bara tills vi flyttar!

Ja imorgon blir det läxor och lite sånt där och säkert fortsätta lite smått i lägenheten. Packa packa pack.

Nu ska vi kolla serie och äta godis! För det förtjänar vi för allt slit vi sysselsatt oss med idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback