kan det bli 1 mars snart?

Äntligen fått betalt mina räkningar för den här månaden. Känns riktigt skönt.
Nu ska jag snart hem till Nettan igen för att beställa ny soffa till nya lägenheten. (väntar bara på att nagellacket ska torka.)
 
Därefter ska vi åka ner till platenhuset för att skriva kontrakt på nya lägenheten och åka förbi apoteket för att ta ut en medicin till lilleman som bara fanns 1 utav sist jag var där. Hoppas bara jag får ut den för dom tog mitt receptpapper sist?
 
Kommer va en härlig känsla att få ett kontrakt på den nya STORA lägenheten.
Kom precis på att jag inte alls visat hur den såg ut på så här kommer en bild :)
 
Nej nu ska jag kila, have a nice day!
Ikväll blir det att spela settlers och säkert lite filmmys.
I helgen förväntar jag mig att Jonna kan se lite serier sometimes? ;) Är du på jonna?
Och även flytta över och packa lite saker till min lägenhet samt måla möbler.
 
Puss
 

Kommentarer
Jonna säger:

Ofcourse i'm on!! ;D Always!

2013-01-25 | 15:56:53
Bloggadress: http://jonnagronfoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback