minns du.

Torsdag, men känns mer som helg.
Har blivit totalt veckovild den senaste tiden. Eller egentligen inte kanske.
Men ser fram emot denna helg, som mer eller mindre kommer bli en skolhelg på min nya skola.
Känns spännande!
 
Jag hoppas det kommer kännas helrätt, för det gör det i varje fall just nu.
Känns toppen.
Läsa till något jag vill den här gången. Klart foto och skrivande alltid kommer vara en del av mig.
För sån är jag ju.
Men har förlorat mycket på vägen dit. Dit jag en gång ville.
 
Just nu vill jag bara att det ska kännas rätt.
Vilket jag tror det gör, i värsta fall har jag ju alltid två utbildningar att falla tillbaka på.
 
Men nu ska jag inte grotta ner mig i tankar.
Skulle bara skriva att jag lever, men är fortfarande sjuk ><
Men det ska inte hindra mig för att få en super bra helg nere i småland.
 
Ska bara packa klart, duscha och sedan beger vi oss.
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback