dagarna går sakta framåt, önskar det gick lite snabbare

Godmorgon alla morgonpigga där ute!

 

Jobbat häcken av mig fram tills nu imorse och nu är jag ledig fram till 17 imorgonkväll. Fick ett pass mindre som är guldvärt kan jag lova. Så i natt ska jag bara njuta här hemma. Den lyckan är oslagbar.

 

Nu imorse åkte jag även förbi bråstorp och fick äntligen hem mitt nya skallhalsband till John-John. Han har ju sen en tid tillbaka skällt som tusan på brevbäraren och jag ska helt enkelt se om det hjälper. Håller tummarna och hoppas på det bästa.

 

Annars kan jag ju även tillägga att vi fick en super söt bodyklänning och en snutte av Tamara(?) i måndags. tusen tack! Hur gulligt som helst.

 

Inte långt kvar tills min födelsedag nu, längtar lite smått :) 
Dagen innan ska vi också förbereda inför kalaset med att göra smörgåstårta och lite sånt, så det ser jag fram emot. Resten av veckan jobbar jag igen men sover bara borta en natt till den här veckan. 

 

Blev ett ganska rörigt inlägg märkte jag nu. Men men. Är så glad att jag är ledig idag i alla fall! 

 

  
  
 
Nu ska ja försöka ägna all tid åt lilla familjen här hemma istället för att sega framför en dator.
 

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback