känn ingen sorg

 
 
 
 
Gårkvällen kommer förbli oförglömlig. Fick se finaste filmen ever och den var så underbar. Jag skrattade, grät och bara njöt av musik och bra skådespel. Så det kan jag leva länge på! 
Kommer absolut köpa filmen så fort den kommer ut. Lätt!
 
Idag har vi hunnit med ganska så mycket, vi har nämligen bakat bullar, kärleksmums och kladdkaka. Just nu ligger älsk och vilar och jag ska väl snart ut med hundarna. Sedan tror jag vi mest bara ska ta det lungt, sitta och kolla på lite serier och äta mat. I kväll blir det eventuellt ut och kasta lite boll med vovvarna. 
 
Imorgon är det jobb igen, känns sådär. Men känns skönt att det bara är 3 dagar jag ska sova borta. Sedan blir det bara jobb under dagarna och jag får sova hemma ♥ bara en sån sak är guldvärd. Åh för att inte glömma är det ju sista veckan det är mycket jobb. Sedan kommer det sakta men säkert börja avta lite. Halelulija!
 
Bara 11 dagar kvar tills min födelsedag :)
22 dagar kvar tills jag slutar jobba :)
 
Hoppas att du mår bättre senare älsk och att du inte får några mer anfall nu när jag ska börja jobba igen. Jag tänker på dig varje minut och önskar så att jag kunde få bort din smärta  ♥ Jag älskar dig
 
Ha det bäst!
p.s saknar min lillasyster sjukt mycket  

Kommentarer
Ämlii säger:

VILL OCKSÅ SE DEN!! :DD
Saknar dig massa<3
// din lillsyrra. ^^

2013-07-22 | 13:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback