Men innan dig var allting tyst ♥

Har redan hunnit jobba två timmar idag och sedan varit iväg och gett blod vid blodbussen.
Nu har jag en liten lunchrast kan vi väl kalla det, för att sedan cykla iväg till Lithobadet och jobba någon timme till. Ska bli en upplevelse. Har själv aldrig varit på Lithobadet så det ska bli kul. 
 
Men sedan är jag ledig fram tills onsdag eftermiddag igen, vilket känns riktigt skönt. 
Det är bra att ha lite lediga dagar till och från så man får någon fritid över att göra annat på, sånt behövs ibland. För sen jobbar jag hela veckan lång fram tills lördagkvällen.
 
Fick en finfin t-shirt vid blodbussen idag! Är riktigt glad att den fanns kvar och att jag fick en, har nämligen länge velat ha just den tröjan. 
 
  
 
Annars idag har vi väl inte så mycket planerat skulle jag tro, mer än att äta smörgåstårta!
och sedan får vi väl se om det är badväder? eller om vi hittar på något annat trevligt när jag väl kommer hem. Vi får se helt enkelt :-) 
 
Men nu ska jag umgås lite med älsk och vovvarna innan jag ska cykla iväg. 
BYE.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback