världens finaste killar ♥

 
 
     
 
Tänkte gå till hundbadet men det började dugga så vi gick runt här i parken och tog lite bilder på boysen istället. Inte världens lättaste uppdrag när dom inte kan stå stilla under en längre tid. Men lite fina bilder fick vi allt 
 
Snart ska vi börja laga mat köttfärslimpa, potatis och sås blir det idag. Sedan är det jobb för mig från 17-20. Imorgon är jag ledig och då blir det att städa lägenheten inför kalas och familjeträffar. Den här veckan känns händelserik och jag längtar tills alla kommer hit på torsdag och fredag. Saknar er massor 
 
Bara sjutton dagar kvar tills jag slutar jobba. Längtar något sjukt dit.
Ikväll blir det film-mys i soffan vi ska se dumma mig 1 & 2 om det hinns med.
Ha en bra söndag! Skönt för er som är lediga helger.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback