du + jag = sant



    
Så har det nästan gått en hel vecka sedan jag sist skrev här på bloggen. Veckorna bara drar iväg och jag jobbar mestadels av tiden faktiskt. Men i torsdags körde vi lillasyster till Bråvalla festivalen och det tog sig sin lilla tid kan vi väl säga, åkte vid 11 på morgonen och vi var hemma strax efter att klockan blev 18. Satt fast i bilkö över flera timmar, och det kanske inte var det mest roliga den dagen. 
Men var jätte kul att få träffa sis en liten stund i allafall!
 
åh det lär ju vara ett minne för livet GARANTERAT, kissenödiga alla 3, spöregn + hetta och att köra fram två meter per 10e minut kanske inte var det vi trodde vi skulle få göra i ett par timmar.  Haha, hoppas du får en bäst festival i alla fall. Det förtjänar du Ämli 
 
Fredagen spenderades som bilderna över visar, med plankstek på en restaurang tillsammans med hela gänget Grönfoss och sedan godistime. Blev också en vistelse på sjukhuset i Linköping för Nettan under dagen och på kvällen blev det även nästan en andra tur till sjukhuset, men det blev lite bättre så de åkte hem igen halvägs iväg.  Så nu knapras det tabletter och annat för att hon ska bli bra. Får väl hoppas det blir bättre, jag bryr mig mer än vad jag kanske visar  ♥ känner mig bara så himla hjälplös hela tiden när du mår dåligt.
Jag spenderade min tid med att promenera med hundarna och snacka skit med Jonna, tack Jonna för att du ville ägna lite tid tillsammans med mig, det värmer..
 
Vet inte riktigt mer vad jag ska skriva förtillfället
annars är planerna att åka till Linköping imorgon.
Nu sovdags!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback