stress och ångest kryper fram i kroppen, sakta.

 
 
 
 
Jag lever, men har fullt upp mest hela tiden..
Har i princip jobbat varje dag sedan jag kom hem till Motala igen. Därför har det legat lite lågt här på bloggen. Men just nu har jag lite ledig tid fram tills kl:13.00 då vi ska gå en promenad med hundarna och gå ner till tvätten innan jag ska bege mig till en jobbintervju.
 
Därefter ska jag försöka hinna hem och äta kycklingsallad och sedan är det dags att åka iväg för att jobba tills imorgon bitti. Imorgon börjar jag jobba igen på kvällen. Så det blir bara några timmar hemma även då för att sedan åka iväg igen.
 
Yes, annars mår jag väl helt okej. Känner mig stressad till och från men jag hoppas det lägger sig snart. 
Skriver mer när jag har någon ledig tid.. 
 
Ha det bäst, jag rekommenderar er ej att äta en flodhäst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback