tankarna far runt, runt, runt i huvudet på mig

   
Vet att min blogg stått rätt stilla till och från nu. Men det blir lite så när man jobbar och står i om dagarna. 
Men försöker så gott jag kan och hinner med. Har även mycket som ligger och bubblar inombords. Till och från är jag på toppen humör och vissa dagar känns bara tyngre än andra.
 
Har varit ledig både lördag och söndag nu. Så himla skönt att få vila upp sig lite.
Det känns behövligt till och från. 
Imorgon blir det provjobb fram tills onsdag, det ska bli spännande. Alltid lika kul att få träffa nya människor. Eventuellt blir det även ett personal möte på onsdag om det hinns med. 
 
Idag blir det nog bara att ta det lungt, tvätta lite och fika hemma hos Jenny som är inplanerat hitills.
Igår tog vi det mest lungt kollade på filmer och serier, åt tacos och lite godis. En riktig mys-lördag.
 
I fredags jobbade jag fram till kl:17.00 och därefter firade vi lite midsommar ute i Gustavsviksparken, grillade, spelade kubb och åt jordgubbar. Sedan drog vi hem till Jimmy och Jenny för att umgås in till sent på natten. Och innan det har jag jobbat hela dagarna under veckan. Sådär har ni fått lite update om vad jag pysslat med fram tills nu idag :-) 
 
Nu blir det tvätten, promenad och sedan fika.
Puss hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback