du vill att jag ska få spel

    
Fick världens största påsk-kinderägg förut idag, Världens finaste älskling vet vad jag gillar ♥
eller nej förlåt, vad jag älskar.
Bilderna visar dock inte hur stort ägget var. men det var STOOOORT!
 
Ja annars idag har jag hunnit städa och duschat bland annat. Nu är det bara att packa lite för hundarna som ska spendera dagen hemma hos Jerry imorgon när vi åker på äventyr - ULLA.
Ska även packa ner lite till våran tripp, mestadels mat osv. Så det packas nog det allra sista nu inatt (imorgon).
 
Jonna kommer också hit nu ikväll och sover över. Ska bli riktigt kul, och hon får även äran att inviga våran bäddsoffa. Vi hade tänkt glo serier hela kvällen och även se film om vi hinner. Därefter ska vi nog också försöka sova lite så vi orkar gå upp i tid.
 
Imorgon åker vi som sagt, eller inatt. Till Ullared.
Ska bli riktigt roligt och kul att även få träffa sis och Lelle en sväng.
Får se om vi hittar något roligt, kommer säkert bilder isåfall när vi kommer hem.
 
Nej nu ska jag fortsätta bocka av min lista!
Ha en bra helg
GLAD PÅSK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback