Fatta hur mycket tankar man går o bär på hela dagarna

Har gått snabbt idag, hann tvätta all tvätt och måla våran gröna hall grå.

Känns lite mer som oss.
Vovvarna har legat och solat mest hela dan. Dom är för söta när dom är snälla.

Därefter blev det lite serier och jag somnade ifrån det så nu har jag vaknat och är pigg igen. Men Nettan ligger och sover och tv kanalerna funkar tydligen inte här inne helt plötsligt, eller jo typ 1 an. Kul kul.

Super segt men hoppas jag kan somna om efter det här inlägget.

Imorgon blir det förhoppningsvis god mat! Mer säger jag inte ;-)
Och fixa ordning lite mer i hallen och köket. Känns som att vi kommer framåt hela tiden. Det är positivt!

Nu ska ja gosa ner mig under täcket
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback