mumsigt värre blir det idag

Jahopp idag har vi inte gjort en enda läxa, men däremot har vi kommit god väg på lägenheten.
Har fixat hela förrådet, så nu kan man gå in och det finns plats där.
 
Imorgon hade vi tänkt måla det sista rummet och sedan försöka fixa alla småprylar som ligger lite här och där i lägenheten. Förhoppningsvis blir allt färdigt snart, så man kan börja bo och leva någon gång. Känns så himla jobbigt att ha det såhär, jag är kräsen och jag vet att det tar tiiiiid att flytta. Men nu har vi levt länge nog i en flyttkartong nu vill ja ha allt uppe och få det fint.
 
Idag blir det god mat som bilden visar, nämligen egengjort smörgåstårta. Finns knappt något bättre, förutom att tacos är slående lika gott. Ska tillsättas räkor på min bit också såklart. Den ser fortfarande lite tom ut.
 
Och i eftermiddag/kväll blir det troligtvis serier tillsammans med Jonna, om jag tror rätt. Annars hittar vi nog på något annat att sysselsätta oss med.
 
Praktikplatsen gick lite snett, men ska prata med min lärare och höra lite med henne vilka platser jag KAN söka. Eftersom att praktisera som just personlig assistent hemma hos någon är i princip omöjligt. Så får höra och sedan fortsätta mitt sökande. Vill så gärna få in en fot någonstans och förhoppningsvis snart börja jobba!
 
nej nu ska vi åka bil, lämna jerry och eventuellt slänga soppor. Bye Bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback