Soliga söndag

Idag har det varit riktigt varmt väder och John-John har mer eller mindre letat efter solen i lägenheten. Så han har solat mer eller mindre halva dagen.
Och har legat på alla möjliga konstiga platser runt om i lägenheten.

Nu ligger jag i sängen och håller på att somna ifrån mitt skrivande, är sjukt trött och jag tror min sömn kommit ikapp mig nu. Fick dåligt besked med Ikea, soffan ska utgå från sortimentet och det kommer en ny version i april? Så vi ligger lite i valet av kvalet. Får se hur vi gör med allt.

Imorgon blir det läxor blandat med en hel massa annat. Säger även adjö till min gamla lägenhet på riktigt imorgon. Sorgligt men skönt!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback