som om du inte visste bättre

      
Fastnat för den här låten som min gamla klasskamrat la ut, det är han och hans band!
Riktigt härligt låt och jag älskar visslingarna..
 
Annars idag har jag mest bara städat efter en viss Nomy >< gått promenader och läst min krisbok. Har nu bara ungefär 125 sidor kvar att läsa. Samtidigt som jag även försöker få färdigt grupparbetet.
I eftermiddag ska vi ha en chatt och förhoppningsvis rätta färdigt A delen samt påbörja B delen och fördela upp arbetsuppgifter så jag kan börja med det.
 
 Har även på senaste tiden fått väldigt mycket olika saker att testa. Och idag tänkte jag bjuda Nettan på lite förätt eller efterätt till maten. Nämligen detta: Chokladmousse!
 
Ja annars idag blir det nog bara till att göra läxor och äta kycklingsallad. Fram mot kvällen blir det att titta lite på serier. Imorgon är det onsdag och bara två dagar kvar till fredag!
 
Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback