You see her when you close your eyes

 
Äntligen har vi lite mat i kylen och nu är det definitivt proppfullt både uppe och nere. 
Eftersom smörgåstårtorna även ligger på sin plats i kylen :-)
 
Ikväll blir det seriemys med jordgubbar, vattenmelon och choklad.
Bara det godaste är bäst nog ikväll. Hehe, det förtjänar vi!
 
Nej just nu lyssnar jag på musik och peppar inför myset!
Hundarna busar omkring och jag är happy att de börjar komma överens lite mer nu. Under flytten har båda varit ganska så tjurskalliga och inte alls på sitt vanliga humör. Så känns bra att de börjar återgå till sina normala sötbusiga humör.
 
Känner mig glad idag, imorgon ska jag ringa angående om praktik så det enda jag just nu gör är håller tummarna för mig själv. Ringde idag men personen jag sökte kom inte tillbaks för ens imorgon. Typiskt.
Jaja just nu babblar jag bara på om ingenting, så lika bra att avsluta nu.
 
Hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback