allt det vackra vi lärde känna tillsammans

oj insåg att det var ett tag sedan jag skrev här på bloggen.
Har haft lite fullt upp med livet skulle jag tro. 
I helgen hade vi ju Jonna och Jonny på besök från torsdagskvällen fram tills på söndagen.
På fredagkvällen fick jag även ett samtal om jag kunde hoppa in och jobba lördag-söndag, vilket jag tackade ja till såklart. Så det blev mitt allra första pass själv!
Det gick bra och jag känner att jag hela tiden kommer att lära mig mer allt eftersom jag jobbar inom detta yrket. Känns så himla roligt :)
 
Fick ett bra besked på telefon idag också, har fått två anställningar det ena halvtid och det andra ett lite mer vik.jobb så idag ringde chefen och vi skrev lite anställningsavtal osv på det jobbet. Så jag är glad över att ha sånt himla flyt just nu. Jag älskar livet jag lever och jag älskar alla människor som är en del av det ♥
 
Ja så nu har jag fått en liten vilotid och ikväll blir det att jobba igen. Men innan det ska jag försöka hinna göra lite läxor och äta mat bland annat. och såklart spendera tid tillsammans med älsk och hundarna! 
Saknar ihjäl dom när jag sover borta.
 
du är bäst på jordklotet och jag älskar dig 
 
Vi hörs kanske imorgon! 
 
 

Kommentarer
nettan säger:

Jag älskar dig och kommer sakna ihjäl mig på dig i natt! <33

2013-05-13 | 17:21:59
Bloggadress: http://nettangronfoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback