fått ett riktigt jävla jobb.

 
Älskar att det har varit så himla fint väder nu på senaste.
Man blir så glad inombords :-) Har nu även fått mitt schema för hur jag jobbar maj och juni. Känns kul, hade väl bara önskat jag fick jobba lite mer. (wohooo mitt första riktigt jobb!)
 
Men jag får vänta och se vad de andra 2 jobben säger.
Hoppas att jag kan kombinera åtminstone två jobb samtidigt nu under sommaren i alla fall.
Behöver pengarna och älskar jobbet som P.A så vill inget annat än att jobba i massor!
 
Har äntligen läst ut min Makarenko bok också, så imorgon blir det väl att skriva lite smått om honom och hans pedagogik. Annars tycker jag bara allt rullar på som vanligt. Skolan känns bra och jag hoppas bara allt fortsätter flyta på positivt och bra.
 
Nu ikväll kommer Jonna förbi och vi hade tänkt kolla på en film och eventuellt att det blir några serier om det hinns med. Annars händer det nog inte mycket mer av kvällen.
 
Hej så länge!
 
 

Kommentarer
Ämlli säger:

Aaww :D<3 Så skojjj! Glad för din skull, hoppas på massa jobb för din skull! Hejaheja^^

Svar: Tack sweetiee <333
Sofie

2013-05-02 | 19:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback