följ ditt hjärta dit det vill gå

 
 
 
 
 
Har haft jätte fint väder hela dagen så passade på att vara ute en hel del.
Gick bort till varamon och svalkade hundarna, John-john älskar verkligen vatten!
Han flög i efter alla pinnar vi kastade och sedan rusade upp i gräset och rullade runt för att torka. 
Så toksöt min lilla vän 
 
Längtar tills man själv kan bada men det måste nog bli lite varmare i vattnet först, doppade fötterna idag och höll på att frysa ihjäl. 
 
Sedan har vi haft lite fredagsmys och sett på serier och ätit mat, kycklingsallad.
Snart blir det att göra sig iordning för en jobbkväll, längtar dock redan tills imorgon bitti då jag får träffa älsk och vovvarna igen. 
 
Men men tiden kommer nog gå fort. Åh jag älskar ju jobbet som PA så inga klagoord här inte egentligen. Men man saknar ju såklart att vara hemma..
 
Ha en fin fredagskväll!
 
p.s Jag älskar dig N ♥
 
 

Kommentarer
nettan säger:

PS. Jag älskar dig med S <3
Längtar tills du kommer hem ^^ <33

2013-05-17 | 18:38:07
Bloggadress: http://nettangronfoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback