I should've bought you flowers and held your hand.

Ja så var det måndag igen och en ny vecka.
Känns kul faktiskt, idag blir det mestadels plugg hela dagen. Ikväll ska vi åka fram och tillbaks till Linköping och samtidigt göra några små ärenden bara. Men annars blir det nog läxor i stort sett hela dagen, visst höll på att glömma tvätta vid 12 ska vi också hinna med. 
 
Ikväll blir det nog förhoppningsvis lite serier när vi kommit hem från Linköping, vi har nämligen nyligen börjat se serien parenthood, och vi har väl äntligen kommit in lite i serien och den börjar liksom bli bra nu. 
 
 
Imorgon ska jag på en ny jobbintervju och på onsdag blir det att jobba en timme. I nästa vecka börjar jag jobba på riktigt på fast schema. Så det känns spännande och lite nervöst faktiskt. Men mest kul. 
Sedan får vi väl se vad som händer med de andra två jobben. Håller tummarna och hoppas på det bästa. Skulle vara grymt kul med mer jobb eftersom det jobbet jag fått bara är 19 timmar i veckan. Men men är glad en då!
 
Ja annars har jag nog inte så mycket mer att skriva av mig för tillfället.
Är glad över det fina värdet vi börjar få och jag känner bara att livet rullar på åt rätt håll som jag tjatat om i alla mina inlägg nuförtiden. Men jag är glad att allt känns bra och att allt faktiskt börjar bli bättre och lättare. Och jag vill nog mest skriva av mig det för att det ska finnas kvar. När det sedan blir en jobbig period igen så man kan se tillbaks på bra saker. TÄNKA positivt helt enkelt och le! - mitt motto nuförtiden. 
 
Men nu säger jag hej då!
Tillbaks till läxorna..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback