torsdagsgrubbel och sommarvärme

Har under de två senaste dagarna ägnat min tid till att göra läxor.
Så idag blev jag äntligen färdig med min analys och skickade in den, vi får se om den godkänns eller måste kompletteras. Gissar på det sistnämnda!
 
Just nu lagas det mat och vi ska väl snart äta...
Ikväll blir det nog mest att ta det lungt, kolla lite serier och så för imorgon kväll åker jag iväg och jobbar. 
Kommer hem igen på lördagsmorgonen. Under helgen blir det förutom jobb att umgås med Jenny och Andreas. Får se vad vi hittar på. Annars är det inte mycket mer som är inplanerat, kanske städa bilen?
 
Tiden får avgöra helt enkelt. Men något kul ska vi nog hitta på, hoppas på fint väder i allafall.
 
bjuder på en gammal bild på john-john hemma hos pappa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback