Today, you inspired me

   
Borta bra men hemma allra bäst!

Klockan är någon minut över tio och här hemma har vi redan hunnit äta frukost, damma och dammsuga hela lägenheten. Vid 12 tiden ska vi ner och tvätta lite tvätt. Känns som vi varit duktiga hitills. Hurtiga om inte annat.
 
Nettan är just nu inne i duschen och när hon är färdig hade jag tänkt hoppa in och göra mig lite fräsch inför kvällens bowling. Ja och fram tills ikväll blir det nog lite läxor, handla och hundpromenader i vanlig ordning. 
 
Har även fått provjobbsdagar för det andra P.A jobbet. Så himla roligt!!
Är glad för min egen skull, så nästa vecka är det bara tisdagen som jag inte jobbar häcken av mig. 
Men veckan efter får jag ju i alla fall en hel veckas ledighet förutom skolan då såklart. Men annars blir det mest roligheter med familjen, som student och annat. Längtar!
 
Ja annars har jag inte så mycket mer på hjärtat för stunden. 
Hoppas alla där ute har en toppen bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback