4 månader och 3 dagar gammal

 
 
   
 
Idag vaknade jag nog på fel sida av sängen skulle jag tro, först satt jag och kollade på serie som jag slumrade till på igår. Sen fick jag fetaste huvudvärken och mådde dåligt och har väl haft en "dålig-dag" mest hela tiden. 
 
Nåja just nu mår jag ganska så bra förutom huvudvärken som ligger någonstans i bakgrunden och spökar. Hoppas att det beror på att jag fortfarande inte ätit mat, men att det går över efter det. 
Annars har den här dagen mest varit en städar dag, vi har dammsugat lägenheten, duschat hundarna, klippt och borstat och tagit på tassalva. Skruvat ihop två nya kontorsstolar som vi köpte igår på Ikea. Promenerat med hundarna och handlat lite mat. 
 
Blev inte så mycket julhandling igår när vi var i linköping faktiskt, däremot kom vi hem med paketer till Levis, vilket var prio ett! Och en hel drös med fina kläder och annat som vi fick utav Lotta som vi mötte upp på tågstationen, vilket vi jätte tacksamma för Tusen tack för det!
 
Just nu tvättar vi och ska väl samtidigt duscha lite vi som är kvar, jag charlie och nettan som ska tvätta sig med någon speciell tvålgrejsimojs. Sen är vi alla rena och glada förhoppningsvis och då ska vi njuta resten av kvällen med tacos och seriemys.
 
Imorgonbitti åker vi tidigt som tusan till sjukhuset, Nettan, Charlie, jag och Lotta! 
Hoppas bara att morgondagen går fort och bra. Nu ska jag bädda rent sängen, så det blir gjort också. 
 
Ha en bra fortsättning på kvällen!
Grattis pappa på farsdag igen 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Ämlii säger:

Så stor hon är lille pluttan! <3
Hoppas operationen går bra, tänker på er!<3
17 dagar kvar till ULLARED! :,D

2013-11-11 | 09:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback