äntligen fredagsmys ♥

    
 

Äntligen fredag!

Idag blir jag och Charlie lite ensamma en stund medan Nettan gör ett prov i skolan, själv ska jag försöka hinna med lite plugg innan och under tiden. Om vi inte busar jag och Charlie förstås, det beror på om hon sover eller är vaken. Igår jobbade jag några timmar, vilket var skönt och planerade också in nästa stockholmsresa med jobbet. Fick också en söt liten reflex och lite karameller från företaget. Alltid trevligt, snart ska vi ha utvecklingssamtal på det jobbet vilket känns lite nervös. Haha, mitt första utvecklingssamtal på ett jobb i hela mitt liv. Men det ska nog gå bra!

 

Högst upp på to do list i helgen är att köpa present till 2-årig pojke. Eftersom det är kalas senare i nästa vecka. Sen kanske vi samtidigt passar på att köpa lite fler julklappar. Men det återstår att se vad Nettan har planerat in i helgen också. På måndag ska Nettan opereras och då ägnar vi nog hela/halva dagen på sjukhuset. Nervöst som tusan för mig så anar nog inte hur nervöst det faktiskt är för henne. 

 

Har även i veckan införskaffat oss varsin ny leksak när vi uppdaterade(?) vårt abonnemang. Så nu har vi varsin Iphone 5S, och jag är i alla fall grymt nöjd med min lilla pärla! och är glad att den fortfarande är lika stor som min gamla telefon så jag slipper köpa nya mobilskal. 

 

Vet inte hur många av er läsare som faktiskt läser hela blogginläggen men jag skriver mycket för mig själv. Det är skönt att ha en plattform där man kan skriva av sig om allt mellan himmel och jord. Därför skriver jag ibland jätte långa inlägg. Men det är jag det, jag gillar att skriva.. 

 

 

nej nu ska jag väl kanske väcka hundarna och gå på promenad. Alla i huset sover förutom lilla jag.

Ha en bra fredag och helg!

 

Kommentarer
Ämlii säger:

Naaw,lille plutten va söt hon är! ^^ <3
Och hörre ni ni, era mobil nördar där ;) hehe.
SNART SES VI!!! :,D<3

Svar: hihih ja hon är en sötis <3
Ja snart är det inte långt kvar :D:D:D wihooooo!!
<33 saknar dig massor!!
Sofie

2013-11-08 | 09:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback