fast i sällskap med mina tankar lät jag timmar vandra

 
    
svart vit Charlie dagen till ära, med mustasch body och randiga byxor 
Idag blir det att göra mera läxor och vid klockan ett ska jag cykla till sjukhusbassängen och jobba  i två timmar. Därefter har jag inga mer jobbdagar den här veckan. Än så länge kanske ska tilläggas. Så då kan jag helhjärtat ägna mina dagar åt en massa plugg, vilket absolut behövs.
 
Har inte så mycket mer att skriva just nu.
Har mycket tankar i huvudet idag och känner mig lite nedstämd, men det går nog över.
 
Ha en bra start på nya veckan!
24 dagar kvar till ullared om jag räknat rätt. Längtar!
Nu ska jag packa badväskan och göra mig iordning för jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback