många funderingar, många måsten och så lite tid..

 
 
 
 
 
 
Idag är Charlie jag och vovvarna hemma och mest myser än så länge. Har gått morgonpromenaden, ätit frukost medans alla sov och sen lekt och busat lite inne på Charlies rum. Här är det snöblandat regn just nu, men inget som fastnar på marken. Snön får gärna vänta tills efter helgen, tack!
 
Ikväll jobbar jag och imorgonbitti åker jag tillbaks till skolan igen, usch va tiden går fort. känns som det inte alls va länge sen jag åkt dit sist?
Men nu är det i alla fall näst sista gången jag åker dit någonsin.. 
 
Så idag ska jag hinna packa allt möjligt, fixa lite stuff här hemma, laga mat, sysselsätta Charlie och promenera hundarna. Så känns som om dagen kommer rulla på i ganska snabb fart. 
 
Ha en bra dag och helg!
Önskar jag fick va hemma (hoppas helgen går bra älsk och att allt löser sig) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback