underbar känsla att få va hemma såhär länge

 
 
 
 
 
Ledig hela helgen! 
Så otroligt skönt, fredagen bestod först utav jobb sen blev det att äta smörgåstårta och därefter gick vi hem till Jonna och höll henne sällskap en stund och snackade lite. På kvällen så tittade vi på Idol och lite serier. 
Mys att få vara hemma kan jag lugnt säga. 
 
Idag har jag hunnit dammsuga och promenrat med hundarna. Snart ska vi återigen gå ut med dom och då gå en långis för att sedan börja laga lite mat. Vi ska nämligen bjuda Jonna på plankstek ikväll och även idag titta på serier. Hehe! Serienördar som tusan 
 
Och det är även bäst att passa på att äta allt gott under helgen när jag äntligen är hemma och kan spendera all tid med the familja. Försöker även nu för stunden planera lite julklappar och försöker komma i julstämning genom att lyssna på massa julmusik. 
 
Imorgon blir det ägna all tid åt plugg och såklart hundpromenaden med hundgruppen. Ska bli trevligt. 
Var sjukt länge sen jag kunde hänga med, så får se hur john-john bär sig åt tillsammans med mig under promenaden. 
 
Hoppas ni har det bra! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback