Charlies dop - kyrkan

 
 
 
 
 
 
Gick ganska så snabbt och smärtfritt inne i kyrkan (tyckte jag.) Charlie var ganska så lugn och blev mest lite ledsen när prästen tog henne och skulle hälla vattnet på huvudet. Lite uttråkad var hon väl såklart också till och från men annars gick det fort och vi klarade oss igenom alltihop. 
 
Jonna och Emelie (våra systrar.) är faddrar åt Charlie och fick vara med där uppe på dopet, Jonna hällde upp dopvattnet och Emelie fick tända dopljuset. Tack för att ni ville vara faddrar, det betyder oehört mycket för oss 
 
Själv dog jag nästan av skratt under hela cermonin, fick liksom försöka hålla inne det för att inte gap-skratta. Varför var många. Men kul var det absolut! Låter bilderna tala lite för sig själva istället för att skriva en lååång lååång text. 
 
Det var en oförglömlig dag och ett minne för livet. 
 
 
Två bilder jag lånat på oss tre  jag älskar er.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback