en bubbla av lycka

  
 
Oj va tiden går fort, 1 dag kvar tills syster kommer hit, 2 ynka dagar kvar till Charlies dop. Hoppas det blir som jag förväntar mig, haha. 
 
Idag har vi hunnit med en hel del på hemmafronten. Vi har städat lägenheten, jag har duschat och borstat hundarna. Dammsugat av bilen ivändigt (då den såg förjävligt ut.) Färgat håret, noppat ögonbrynen och gått hundpromenader såklart. Ikväll blir det kalas hos Nettans mamma som fyller stort!  Hoppas hon blir glad för paketerna. Plus att en del av Nettans släkt kommer hit, så vi kommer nog spendera kvällen där borta. 
 
Imorgon ska vi dekorera 71:an inför dopet och såklart kommer Ämli hit (SOM JAG LÄNGTAR!!!) Så då blir det att åka och hämta henne vid tågstationen och sen handla, Sedan ska vi nog mysa framför tv.n och äta pizza och godis på kvällen.  Söndag då gäller det, hoppas att vi hinner med allt som ska göras inför den här dagen alltså. Jag är nervös, förväntansfull och stressad like hell. Men det kommer nog bli kanon, jag intalar mig det i alla fall. 
 
Vi hörs när vi hörs, kommer nog upp bombade inlägg med massa bilder efter den här helgen skulle jag tro! (jag hoppas.) Men det kan ta några dagar, eftersom vi åker till Karlstad på måndag och på tisdag jobbar jag och ja sen då kanske det kommer upp en massa bilder.. Men innan tror jag inte att jag hinner med. För som sagt, lite stressat schema har vi de kommande dagarna. Ska försöka att njuta också såklart! 
 
Ha en kanon helg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback