frost, julfrukost och begär

 
 
 
Längtar som tusan till massor av roligheter, som Norrköping, Ullared och julafton. Idag körde vi därför lite jultema till frukost i alla fall så vi åt risgrynsgröt. Mums! Annars vet jag inte riktigt vad som händer och sker hela dagen, vill hitta på något roligt. Men vad är väl frågan? några idéer. nån?
 
Ringde platen nu imorse och hyrde ett garage i närheten, då det redan nu är frost på bilen på mornarna.
Så innan jag fick åka hem imorse fick jag skrapa bilen. Kallt! 
Har abstinens på köpbehov idag som tusan. Haha, vill ha massor utav saker. Förvånansvärt aldrig till mig själv numera. Det är Charlie som jag tycker "behöver" saker och John-john också ofc. Fast ingen av dom behöver något egentligen. 
 
John-john har skadat ena sin klo så den börjar jätte lätt blöda till och från. Det hände igår när vi kastade boll, troligtvis har han filat ner den för mycket så den liksom är precis vid pulpan. Inte kul alls och jag är så blödig för min lilla bebis vovve   så det gör lite ont i hjärtat. Men han är såklart glad och pigg och bryr sig inte, det är bara jag som är mesig och gärna inte vill ha blod i hela lägenheten. Men som tur är slutar det ganska snart att blöda. Men det känns ju som att han hela tiden "filar upp" såret igen (när vi promenerar). Så det blir gräspromenader idag skulle jag tro. Så mycket gräs som möjligt i alla fall.
 
nej nu ska jag göra något vettigt till exempel fånga dagen.. 
Ha det bäst!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback