här kommer lyckan för hundar som oss ♥

Idag har jag hunnit med lite av varje, jag har städat lägenheten, jobbat och duschat. Ätit goda hemmagjorda hamburgare med Max orginal dressing och vitlöksdressing. Jätte gott!
 
Imorgon blir det en hel dag hemma, ska bli så skönt. Först ska jag och Charlie vara ensamma hemma själva någon timme när Nettan gör sitt prov och efter det blir det seriemys och god mat tillsammans med Jonna! Och i mellan det blir det läxor och skolmöte för min del. Sen på lördag åker vi ju till norpan  Längtar massor dit!
 
Nu ikväll blir det även seriemys här hemma med de serierna jag och Nettan själva ser på. Ska bli mys det också! Nedräkningen till massa roligheter har även börjat 9 dagar kvar tills sis kommer, 10 dagar kvar tills lillsockan döps och 11 dagar kvar tills vi får åka roadtrip till sis för att kika på hennes lägenhet. Och för att inte glömma 4 dagar kvar till en hel veckas ledighet börjar (som det ser ut just nu förstås.)
 
 
Nattinatti sen när alla ska sova. PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback