Lär dig av andras misstag, du hinner inte själv begå dem alla

Tisdag idag och veckan går fort framåt som varje vecka gör nuförtiden.
Ikväll jobbar jag tills imorgonbitti och annars idag har vi hunnit promenera hundarna ätit frukost, älsk har varit sjukt duktig som både hunnit med att baka äppelkaka och kladdkaka och vikt en massa tvätt. 
Medan jag har gjort läxor, så nu är jag klar med en uppggift vi fick i helgen i alla fall. 
Snart ska vi ut och kasta lite boll med vovvarna och sedan blir det mat och fika, därefter är det bara att bege sig iväg för att jobba. 
 
Igårkväll var jag på en arbetsintervju, vilket kändes himla kul. Håller tummarna för att det ska bli något. 
Känns skönt med lite förhoppningar inför framtiden. 
 
Den här veckan kommer innehålla lite gott och blandat, lite jobb till och från, läxor som måste göras och i helgen kommer vi åka till Norrköping med Jonna som planerat och ha lite fredagsmys. Så jag längtar väl mest till helgen om jag ska vara ärlig. Men ska ta vara på alla dagar så mycket som möjligt och främst de dagar jag är hemma och inte jobbar 
 
 
Charlie har ju fått en ny "leksak" för någon dag sen som vi inte visat upp så mycket här i bloggen. Men det uppskattas grymt mycket av både Charlie själv och oss (även Nomy älskar den!). Den både gungar, vibrerar och låter. Den har alltså en hel massa olika finesser som uppskattas här hemma ♥ helt klart ett bra köp!

Kommentarer
Jonna säger:

Längtar massor till helgen jag med!! :D <33

2013-10-01 | 15:15:06
Bloggadress: http://jonnagronfoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback