snart kommer tomten med alla paket

   
Blev Linköping hela dagen idag. När vi kom hem så tog vi en liten omväg hem för att köra på den nya bron som invigdes idag här i Motow. Kändes lite roligt faktiskt, får bli att promenera över den någon dag framöver också. -Jonna är du på? 
 
Vi handlade mycket småstuff inför dopet idag, så jag hoppas att det blir sådär fint som jag hoppas på. 
Annars har jag pratat lite i telefon också både med min pappa och syster, alltid lika trevligt att prata en stund 
Köpt lite julklappar också, vilket vi även gjorde igår kväll en stund. Så nu har jag inte världs-många julklappar kvar att inhandla. Kanske själv borde snabba på med min egna önskelista. Så folk kan börja köpa även åt mig. Men har så himla svårt att hitta något just det här året. Har så mycket grejer redan ju, vad ska man önska sig.. 
 
Men jag får tänka ihjäl mig så kommer jag nog på lite saker jag skulle vilja ha snart. ( Lovar att jag ska ge alla som behöver en önskelista snarast!)  Håll ut en stund till bara.
 
Imorgon ska vi ut och åka igen. Men bara till en affär den här gången, nämligen Citygross i Mantorp. För att inhandla alla storpack varor som behövs till dopet. Sen är vi förhoppningsvis relativt klara och redo inför söndagen. För på fredag ska vi städa lite här och fira Nettans mamma som fyller år, träffa en del släktingar som kommer och sover över också och sedan på lördag kommer lillasyster hit, sen smäller det på söndag! Hjälp. Haha jag hoppas det kommer gå kalas-bra!
 
Ser fram emot att träffa allihop 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback