det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart och när jag känner så då tänker jag på dig

   
    mina finaste skal just nu  ♥                     charlie med kattbody som hon fick av sis  ♥
 
Tisdag
 
Städade hela lägenheten och plockade på förmiddagen. Sen fick jag hoppa in och jobba några timmar. Känns dock så himla typsikt, att när jag väl ska jobba ringer alla och frågar om jag kan jobba. Sen är det tyst i några dagar tills nästa sån dag kommer. Då det är två som frågar samma dag om jag kan ställa upp och jobba igen. Hade varit mycket lättare om det alltid var olika dagar. Känns inte kul att behöva säga nej för att jag redan ska jobba på ett annat ställe liksom. Kvällen spenderades hemma hos Jimmy och Jenny där vi kollade på Idol och pratade strunt. 
 
 
Onsdag
 
Idag blir det läxor och hundpromenader i vanlig ordning. Annars har vi inget planerat som jag vet om. 
Känns som inget roligt händer nuförtiden. Längtar till slutet av den här månaden, då är det lite mer som måste göras inför dopet bland annat.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback