❥för er gör jag allt

  
  
  
Bra dag idag, fick hoppa in och jobba några timmar innan dopetsamtalet. Alltid lika uppskattat att få jobba, eftersom jag verkligen gillar jobben. Dopsamtalet var riktigt roligt, kort och innehållsrikt kan man väl säga. 

Fick reda på hur allt skulle gå till och fick träffa prästen och bestämma lite psalmer. Sen gick vi och shoppade loss på Östenssons godis som den här veckan kostar 2,90kr/hg. Hur billigt som helst!
Vi åkte och och handlade lite mat borta i bråstorp och åt mat. 
 
Imorgon ska även våran promenad på bron inträffa! (som jag tjatat om att vi ska dit igen, så ska det bli av imorgon.) och så är vi bortbjudna till älsk's familj för mat och lite prat inför sovande gäster till dopet. Är egentligen även tillfrågad om jag vill jobba men tror nog att jag får säga nej tråkigt nog. Eftersom jag på torsdag ska iväg på jobbresa. Och det känns lite stressigt som det ser ut just nu, samtidigt som jag inte vill säga nej. För pengarna är alltid bra att ha och jag nämner det igen. Jag gillar mina små jobb! Hur fantastiska människor som helst! :D
 
p.s Köpt nya teér som vi ska testa till frukosten imorgon! Det ser jag fram emot. Dom låter i alla fall riktigt mumsiga..
 
Nu blir det Idolmys och godis! För våran lördag kommer ju bli jobbhelg för mig.
PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback