fredag hela veckan

 
 

Ugglor och mustascher förgyller min vardag nuförtiden. 

 

Idag är det fredag, känns tyvärr inte så märkvärdigt eftersom vi i stort sett varit lediga hela veckan. Men hoppas att helgen blir strålande trots det. Imorgon ska vi nog fira Jesper som fyller år (och även lilla Charlie som blir hela 2 månader) och på söndag blir det jobb och en resa till Stockholm som väntar. Ska bli kul att få jobba lite, känns som länge sen nu.

 

Hittills idag har jag hunnit med en hel del, dammsugit av lägenheten, promenerat med vovvarna och duschat. Påbörjat lite läxor men är inte alls pepp idag. Får se om jag hinner göra lite till under dagen i alla fall, det vore bra. Snart ska vi gå en promenad med vovvarna och efter det har jag ingen aning om vad vi ska hitta på. Lite tråkigt faktiskt. 

 

Men vi hittar nog på något, det brukar vi göra. 

Kanske inte blir världens mest roligaste inlägg här nuförtiden, men hoppas ni har översende.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback