I'm happy right here, now I got a love that's true

  
 
Införskaffat lite nya kläder åt Charlie idag ifrån en fb-sida. Hur billigt som helst för en hel Ikea-kasse med massa fina kläder. Tyckte själv vi gjorde ett riktigt kap faktiskt, fanns otroligt fina saker i den där kassen. 
 
Idag har dagen gått lagom fort faktiskt och här hemma har det hunnits med massor. Vi har kollat på serier till frukosten, som blivit lite av en vana. Att ha frukostmys, jag menar vem har inte det ;)  Man får väl passa på de dagar man faktiskt är hemma och inte jobbar tycker jag. Sen har vi promenerat hundarna ett par gånger, gjort läxor (plus i kanten för mig), lagat mat, tvättat Charlies nya kläder, oljat in planksteks-plankorna vi köpte igår, diskatx3 och en mängder fler grejer. Så jag är hel nöjd med dagen. 
 
Imorgon ska vi återbesikta bilen och handla lite smått som behövs handlas. Sedan är det återigen läxor som ska göras. Så jag förhoppningsvis i alla fall nästan är färdig med uppgifterna innan den nya uppgiften kommer också. Så jag slipper ha 3 arbeten att hålla koll på. Känner mig inte peppad alls att åka till skolan och vet fortfarande inte hur jag ska göra. Men det pekar väl på att åka till skolan och sova där. 
På onsdag-torsdag blir det jobb och sedan på fredagmorgon bär det av till skolan. 
 
En rolig grej inför nästa vecka är i alla fall en arbetsintervju, känner mig peppad inför det och håller tummarna för det bästa! 
Nu blir det att glo lite på serier (igen) och sedan kvällspromenad med hundarna. Imorgon funderar jag även på att gå iväg och kasta boll med dom, innan jag sticker iväg på jobb och skoltrip. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback