iväg på kalas

 
 
Idag är vi födelsedags-fina! Eftersom vi snart ska hem till Jesper för att fira hans dag med tårta och paketer. Vi testade att sätta Charlie i sin lilla bumbostol medans jag fotograferade lite. Längtar som tusan tills Charlie själv kan hålla sitt huvud stadigt så att hon faktiskt kan sitta där i sin lilla stol utan hjälp av oss. Så hon får vara med på ett helt annat sätt. Titta mer på vad vi sysslar med osv. än att ligga ner och glo rakt upp i taket. 
 
Ikväll ska vi umgås lite med Jonna, ska bli roligt. Vad vi ska hitta på är dock fortfarande oklart men vi kommer nog fram till något. Godis är i alla fall bestämt, hehe. Godis är gott!
Igår eftermiddag hann vi även posta alla våra inbjudningskort till dopet. Hela 18 stycken skickade vi iväg genom vårt avlånga land plus ett kort till Danmark. Hoppas att alla kort hittar hem till sin rätta postlåda bara. Det märker vi nog :-)
 
Hoppas verkligen många kan och självklart vill komma. Vi ser i alla fall fram emot det och jag älskar allt detta planerande inför det. Så himla kul att planera och dona med allt :D Skulle nog kunna tänka mig att jobba som event ordnare av något slag. Att fixa inför kalas eller liknande så alla har det trevligt, är lite min grej. Pyssla o ha mig! 
 
Puss
 
gårdagen i bilder, bad och hundpromenader..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback