Som ett hjärta som vägrar sluta slå

 
 
 
Helgen har varit riktigt händelserik, först och främst åkte jag ju iväg till skolan vid 7 på morgonen och är nästan framme i Vetlanda innan jag inser att vi faktiskt inte alls börjar kl 10.00 utan kl 15.00 så där är jag i Vetlanda vid nio på morgonen. Jätte kul! 
Så då ringer jag sis en stund och snackar lite och sedan när affärerna öppnar strosar jag runt lite i alla möjliga affärer. och sedan när klockan närmar sig ett åker jag in till skolan och checkar in på mitt lilla rum.
 
Sen hade vi lektion om hjärnan hela fredagen och på lördagen hade vi massage och kontrakturprofylax hela dagen. Riktigt skönt och roligt att få lära sig en massa massageteknik m.m.
På lördagskvällen åkte jag in till Vetlanda och körde drive in på Mc donalds för första gången ever. Så då var jag lite stolt över mig själv sen. Haha! 
 
När jag kom tillbaks till skolan så spelade vi spel i vårat lilla hus med alla som bodde där. (klasskamraterna) Vi spelade Alias och kasta gris, två riktigt roliga spel jag aldrig spelat innan faktiskt. Som absolut måste införskaffas på Ullared när vi åker dit. På söndagen hade vi sedan personskyddsutbildning hela dagen. Vilket var riktigt intressant och vi fick lära oss massor. 
 
Så kort och gott en bra helg i skolan! Men jag saknar ju alltid de 4 stjärnorna i mitt liv här hemma. Så när jag äntligen kom hem igår var det en lättnad. Vi åt pizza, kollade lite serier och gick och la oss. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback