Sommarn snurrar fort när vi bara snöar bort

 
 
 
Frost, idag var det kallt ute på morgonpromenaden. Men nu är det ju såklart betydligt varmare. Men ändå, höst och vinterkylan är här för att stanna. Snöar ju redan uppåt i landet(?) och det vädret kommer ju säkert hit snart. 
 
Som jag sagt hela den här veckan, idag blir det jobb i några timmar, får börja när jag själv vill. Så vi får väl se när jag åker mot jobbet. Är lite nere idag för jag känner inte alls för att åka iväg till skolan innan kl 7.00 imorgonbitti. 
Men men, får väl bara se det från den ljusa sidan, jag kommer ju hem igen på söndagkväll :)
 
Det tär på mig att aldrig få vara hemma. Men pengar är väl alltid bra att ha. 
Ha en bra helg och njut av ledigheten.
 
(ringer dig i helgen sis, du livar alltid upp mina depptankar ;) saknar dig som fan )
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback