Babyshower och massa massa mer

Så har det gått ytterligare tusen år innan jag skriver något på min stackars blogg, nåja har en hel del att skriva idag i alla fall. 
 
Har haft en babyshower för Nettans syster Jenny som snart snart ska ha en liten bebis. Detta skedde i söndags, men vi har haft massor att syssla med dagarna innan just inför denna babyshower. Vi har gjort dekorationer samt dekorerat hela våran lägenhet i blått. 
Vi har bakat "blåa" kakor och bullar samt gjort en sjukt god smörgåstårta. Så detta lilla eventet har tagit mycket på krafterna, men gud va mysigt vi hade det! 
 
Någon dag innan babyshowern gick vi på en långpromenad nere vid Varamon och umgicks lite med Jenny, Sultan, Jesper och Elin. Släppte hundarna där i skogen så dom fick springa och busa lite som dom ville. Hoppade lite i vattnet och hade det kul. 
 
Det är verkligen sommarväder här i Motala nu och har varit i ett par dagar faktiskt. Så vi har också hunnit med att grilla ut 2-3 gånger redan. Åh jag mår så himla bra just nu, vädret och bara den här känslan av att känna sig älskad och att ha lilla Charlie, hundarna, Nettan och resten av familjen runt omkring. Det bara känns så himla bra! (nettan jag hoppas du vet hur mycket jag älskar dig och jag försöker för varje dag som går visa det för dig <3) 
 
Har ganska mycket planer för maj månad nu faktiskt, först och främst ska vi se på bio imorgon Divergent tillsammans med älsk, Jerry och Andreas. Därefter ska vi väl kanske käka lite och "fira" Andreas lite smått då han fyllde år för ett par dagar sedan.
 
Den 5 maj drar sen jag, älsk, Jenny, Jonna och Charlie till Ullared för lite vår och sommar shopping, mestadels kläder till lill stumpan. 
Den 10 maj drar vi vidare till Hultsfred för att hälsa på familj <3 längtar massor. 
 
Helgen efter den så ska jag iväg på kryssning med jobbet, vilket jag också ser fram emot. Så den här månaden känns ganska så fullspäckad, men det är skönt att ha lite planer. 
 
Nu kör vi en bildbomb först på Babyshowern och därefter lite annat smått och gott. 
  
  
  
  
 
 
 
  
  
  
  
  
  
 
puss o kram
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback