för fort framåt i tiden, sakta ner. TACK!

Nu har det gått på tok för länge sedan sist jag skrev här i min lilla blogg.
Tiden rinner iväg, vare sig man har det tråkigt eller roligt. Tyvärr.
 
Vi har väl haft allt möjligt för oss på sistone tror jag, men mest har det väl varit arbete i fokus. Nu har ju även Nettan börjat plugga så det är ganska stressigt både på hemmaplan och på arbetet. Men jag hoppas allt lägger sig ner snart.
 
Påtal om snart, så börjar Charlie snart på inskolningen till förskolan, vilket jag ser fram emot massor. Alltså inte att lämna henne där kanske, men att få vara med om en inskolning. Men framför allt att få se hur Charlie reagerar på lärarna, de andra barnen och allt sånt där. Jag är riktigt nyfiken samtidigt nervös.
Vår fina lilla prinsessa ♡
 
Ja som sagt nu till helgen har vi väl inte så mycket planerat faktiskt. Jag jobbar en stund imorgon på förmiddagen-eftermiddagen. Men sen tar jag välbehövlig helg. Käka lite fredagstacos det är väl i princip så långt vi har planerat (läs jag.)
 
Nästa helg däremot är fullspäckad med roligheter. På fredag åker vi ner till småland och hälsar på alla i familjen.
Äntligen får man träffa systeryster ♡ som var tok för länge sen sist. Gå lite på Hultsfredsmarknaden, fira mamma och Otto bland annat. Så jag hoppas på fullproppade dagar av glädje och roligheter.
 
Ja annars som sagt är det väl mer eller mindre jobba jobba jobba som står på schemat.
Skriver så fort jag har något vettigt att skriva, eller söta bilder på Charlie att dela med mig ♡
 
Ha det kanon bra där ute.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback