julmyset nere i Hultsfred

 
 
 
 
 
 
Blev två mysiga dagar nere i Hultsfred med massa paketer och trevligt sällskap.
Flest paket fick nog lilla fröken, Charlie <3 och uppskattade till tusen blev både barnvagnen och kundvagnen och nu såsmåningom även köket med alla dess tillbehör. Älskade lilla flicka som du växer. Älskar att följa varje steg du tar i utvecklingen..
 
Jaha, nu är man även tillbaks till vardagen igen och det känns väl sisådär. Nu när jag även har 2 monster dagar framför mig. Första dagen är väl snart avklarad kan man väl säga. Jobbar dock snart igen. Kl:22-08.
Har varit och provjobbat på mitt nya jobb idag också föresten och det känns jätte bra! Så det här ska nog gå vägen det också. Längtar samtidigt till Nyår för då är jag lite ledig, jämfört med dessa 3 dagarna innan.
 
Vi hade väl tänkt att lyxa till det med planka och någon god efterätt har jag tänkt pyssla ihop. Vi ska även försöka hinna med att storhandla lite den dagen. Då det är enda dagen jag är lite ledig. Spela och snacka skit med Jimmy, Jenny och lille Liam är väl också tanken. Och försöka undvika smällarna :) Ska väl eventuellt hissa upp en lysgrej i luften. (vet inte vad dom heter.) men det är väl isåfall det enda som ska upp i luften från våran lilla familj. Våga vägra smällare -onödigt både mot natur och djuren..
 
Nej nu ska jag hoppa in i duschen med Nettan. Sen käka lite gott innan jag ska bege mig ut i vinternatten för lite nattjobb.
PUSS och KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback