blivit med bil

 
 
 
 
 
Min första egna bil till och med, såklart är det ju VÅR bil. Men min första, ja ni fattar väl vad jag menar. 
Jaa så har vi gått och köpt en bil mitt i mellan allt annat kaos i vardagslivet. Har även sagt upp mig från ena jobbet och blivit fast anställd på det andra. En peugeot 307, eller på mitt språk en stor silvrig bil.. Haha!
 
Så nu medan jag har jobbat och slitit, har nettan hunnit med både Charlie, vovvarna, sökandet efter en bil och pluggandet. Igår drog hon och hennes pappa till Jönköping och köpte bilen ovanför. En stor och rymlig bil där vi både får plats med vagn och bur där bak, lätt! Så jävla skönt ska jag säga er. 
 
Jag har hunnit provköra den lite och jag är nöjd med allt förutom det "bruna" innuti bilen. Men men, antingen byter vi bara ut den delen eller så vänjer jag mig väl. Vi får se vilket utav alternativen det blir senare.
 
Nu ska jag åka iväg igen för att sälja den gamla bilen och därefter blir det kalas för Sultan som fyller år imorgon. Därefter ska jag iväg på jobb igen. Kommer hem ikväll. 
 
Ha en bra dag!
Hoppas ni blir nöjda med lite fler bilder på bilen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback