Ge oss en chans, vi kan lära av varann

 
 
 
 
 
 
 
 
Min lediga helg har gått i rusnings fart. Så nu sitter jag här och deppar inför en ny 7-dagars jobb vecka. 
Min lediga dag på torsdag kommer spenderas på tågresor och utbildning i Stockholm inför min nya anställning.
 
Ska dock försöka hinna med lite roligheter som att bada i simhallen tillsammans med Älsk, Charlie, Jonny, Jenny och hennes barn. Så det ska bli trevligt, och som sagt jag jobbar ju inte 24/7 så lite lediga timmar kommer det ju också bli om dagarna. Till helgen blir vi ungdomsvakt åt Jonny och hundvakt i en hel veckas tid, då älsks föräldrar åker utomlands. (skönt för dom!)
 
Yes, resterande tid utav den här dagen ska jag skriva en uppsägning skriftligt, laga mat, kika på en film/serier och promenera med hundarna. Gå ner och sätta upp en ny tvätt-tid inför veckan också. Gårdagen spenderades med hela gänget Grönfoss (nästan) vi lagade mat ihop och käkade, snackade en massa och spelade Alias. Trevligt trevligt. 
 
Vill tacka min fina mamma som skickade en söt alla hjärtans dag hälsning på posten i fredags också  du är gullig du. Saknar dig!
 
Ha en bra söndag
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback