ibland behöver man bara bli förstådd

 
 
 
 
Letar fortfarande en vettig bil för en lite mindre summa än vi hoppades på från början. Men till helgen bör vi ha hittat rätt bil. För det här med att samåka tillsammans med flera personer som ska till tusen olika ställen funkar inte riktigt. Speciellt inte för Älsk som både får åka hit och dit, fram och tillbaks dagarna i ända. 
 
Så prio ett till helgen är att hitta en bra bil. Dock jobbar jag ju till och från, samtidigt måste vi hitta det sista paketet till Sultan som fyller år på måndag också. Livet känns lite stressigt just nu (som vanligt.)
Jag har också en stor förändring på gång, som kommer göra så att livet blir lite bättre och lite lättare framöver. Bara det att det är en tung börda att hålla inom mig just nu. Men snart,snart blir allting bra!
 
Idag har dagen mestadels gått åt till att städa, vika tvätt, slängt in ny tvätt i tvättmaskinen, dammat och promenerat med hundarna. Imorgon blir det att återgå till vardagen och jobbet kallar. 
Nu blir det nog att se ikapp lite serier jag somnat till de senaste dagarna. 
 
Saknar min lillasyster något enormt just nu ♥ Ha en bra torsdagkväll alla där ute i världen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback