glad röd måndag

  
 
Idag har jag hunnit med att jobba till halv 1, sen tog vi bilen bort till jysk och köpte både lite stolsdynor, rullgardiner till alla fönster, barngardinger till Charlies rum (super fina med ugglor på såklart ) En byrå till sovrummet och lite annat små plock. 
 
Nu under eftermiddagen blir det att gå över på fika hos Jenny skulle jag tro annars blir det nog film och serier ikväll. Imorgon ska vi iväg till bvc och så ska jag eventuellt iväg på jobb en kortis för att prata med en sjukgymnast. Ja förutom det mötet är jag ledig imorgon. Skönt, sen blir det däremot jobb resterande dagar av den här veckan. 
 
Nästa vecka drar vi nog till emelie lörd-söndag om det blir som planerat (hoppas hoppas)
Det ska isåfall bli superkul. Ska bara ordna hundvakt först. Lite svårt att få med sig dom när hon bor i en etta med katter. Annars går dom ju numera ihop med kissekatter också! Sjukt bra hundar vi har ibland ♥ 
 
Ja Charlie växer så det knakar, hon har börjat få upp två framtänder i underkäken. Idag har hon blivit lite sjuk (hostig och låter lite hes i halsen.) Hoppas det går över annars har vi ju turen att vi ska till farbror doktorn imorgon. Så får vi se vad han säger :) Annars är hon bara den pratglada spralliga tjejen som vi älskar över allt annat på denna jorden.
 
Det var allt för mig idag.
Hoppas alla där ute haft en kanon bra måndag, precis som min. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback