hej mitt vinterlandskap (bara en månad försent.)

 
 
 
Äntligen är jobbhelgen färdig, över, finito!
Nu har jag bara sista passet på två timmars bad kvar för idag. Sen är jag ledig nu i eftermiddag och hela morgondagen. Ja ni 1 ynka dag ledighet är verkligen GULD VÄRT. 
 
Nu blir det att gå ut med hundarna för att posta ett brev och sedan ska vi nog äta frukost i lung och ro. 
Idag ska det slås in lite paketer till Jonna, eftersom vi ska iväg på kalasfirande senare. Får se om vi också drar iväg till Jysk för att hämta hem våran byrå vi reserverat och som kommit in på lager igen. Det märks vad vi hinner med av dagen innan jag ska iväg och bada lite. 
 
Bilden på Charlie är såklart bästa bilden i år på henne. Haha! 
Hon ser skit arg ut och jag råkade liksom bara få med det på bild, Ja annars som ni kanske förstår så är dagen ganska fullspäckad med grejer ändå. 
 
Hoppas alla där ute har det bra i kylan.
Är va det -16 grader när jag åkte iväg för jobb imorse. 
PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback